14 Ekim 2012 Pazar

MOHAWK BERE, POLAR PANTOLON VE PATİLERİMİSSS

Deniz efendinin yeni beresi,atkısı ve patileri bitti. 3-5 tanede pantolon diktim pazen ve polar kumaştan.kalıbı burdan aldım, fatoş sana ithaf ediyorum, otur şimdiden dik. bereyi birebir kalıp ölçüsü kullanırsan 8 aylık bi bebeğe geliyo. 1 cm büyüyünce nerdeyse 2 yaşındaki çocuğun kafasına geldi. ben iki adet yaptımda:) pantolonu için kendi pantolonunundan kalıp çıkardım. bi atkının resmini çekemedik. oğlum çok kızdı zati ayaktamı durmaya çalışsın pozmu versin bilemedi, bana kızıyodu lafı ağzında topladı söyleyemeden ben resim çektim:) patilerin kalıbı burda

14 yorum:

  1. Yanaklar tam ısırmalık küçük erkek...maşallah büyüdü bile Nuran yaa...Ben de görecek miyim bu günleri:))

    YanıtlaSil
  2. görcen tabi allahın izniyle. sen canım sıkılıyo diyosan eski eşofmanlardan falan kesip biçmeye başla. hem can sıkıntısını alıyo hemde cidden lazım olacak. benimki habire kirletiyo valla. ben dikiş makinesi kullanmayı hiç bilmiyodum, gaza gelip denedim. ikinci diktiğim ilkinden iyi oldu. giderek elin alışıyo. ben bildiğin kadife salopet dikmeye kalktım. iplik kalmamış evde iplik alınca dikicem burdan yayınlarım.

    polarların dikilmesi çok kolay, dikiş hatasıda göstermiyo, içine bi penye astar (penye atmazsan çok terletiyo) dene derim polar kumaşı.

    senin oğluşlar ne kadarlık oldu?

    YanıtlaSil
  3. sağol canım deniycem mutlaka...benim sıpalar bu hafta bitince 8.aya girmiş olcaklar inşallah.29.haftadayız:)bi az kaldı gibi geliyo bi daha çok var diyorum ama çook heyecanlıyım ne zaman gelecekler bilmemek çok tuhaf.her an olacak korkusu yiyo beni...

    YanıtlaSil
  4. fatoşum ne yap et 36. haftayı içerde doldursunlar. gerçi bu kadar olduktan sonra gerisi gelir hayırlısıyla.son aylar anne için hiç geçmeyen aylar, ben de 28. haftada erken doğum riski ortaya çıkmıştı, 32 yi geçelim diyodu doktorum. 32 yi zar zor bulduk, 34 olunca bende artık beklemekten bıkmıştım deniz paşa çıkageldi. ama ben artık hadi doğurayım diye dualar ediyodum. şimdi ölesiye pişmanım 36 yı anne karnında doldurmadığı için. akciğerleri alınan önlemlere rağmen tam gelişmemiş, 1-2 güne daha ihtiyacı varmıştı, doğdu sarılık oldu, o yüzden halsizlikten hiç ememedi. misal ben emziren anneleri nasıl kıskanıyorum. bizim ağa sarılığı atlatıncaya kadar mama ile besledik, sonrada benim sütüm kesildi, o güçlü emmeyi öğrenince. ve şuan bağışıklığımız düşük zart zurt hastalanıyoruz. o yüzden gerekirse seni yatağa bağlasınlar kımıldamadan dur ama 36 haftayı doldursuun kuzular, sonradan uğraşmamak için. şimdi bol bol uyu, ilk aylar accık uykusuzluk olacak, ama sonra 3 ayı falan bulunca hepiniz birbirinize alışmış olcaksınınz huyunu suyunu öğrencek bebelerde annede... o zamandan sonra sende uyuyabilcen. anaaaam mis gibi kokcaklar...

    ne olcak diye tırsmaktan vazgeç, şunu bilki her ne olacaksa senden bağımsız oluyo, şu andan itibaren ne zaman doğarlarsa doğsunlar yaşarlar zaten, iş ki vaktinde gelip her üçünüz için rahat bi hayat seçsin bızdıklar. aman özledim hemen göreyim diye heves etme. 38 i beklemek şart değil ama mutlak 36 olsun hedef o. allahım hayırlısıyla sağlıkla mutluluk ve huzurla kucağına almayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  5. Nuran senden korkulur! Ben bi pantolon sanıyordum. Daha neler dikmişsin. Hevesle bekliyorum diğer diktiklerinin resimlerini de. :)
    Fatoş, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebeklerini.
    Nuran sen de emziremedim diye üzülme artık. Hayırlısı böyleymiş. İkinci bebişi emzirirsin artık. :) Tabi cesaretin varsa.
    Bak ben hiiiiç niyetlenmiyorum ona. :)
    Kıyı kıyı dikişlerime devam ediyorum. Şimdiye kadar Koca koca minder, yatak kılıfları diktim.
    Küçük obje denemelerim çok az malesef ama azimliyim. Devam edicem. :)

    YanıtlaSil
  6. nuran iki saat yorum yaptım gönderemediiiim... :) Delircem.
    Neyse özet geçeyim. :)
    Senden korkulur. Neler neler dikmişsin öyle. Fotoğraflarını bekliyorum.
    Fatoş Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.
    Nurancım hayıflanma artık emziremedim diye. Hayırlısı böyleymiş. Cesaretin varsa ikinciyi emzirirsin. Ben hiç yüzmüyorum o sularda. :)Ada yetti bana.
    Benim dikişler de hep koca koca klıflardı. Bir iki ufak denemem oldu ama tam gaz devam ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  7. Nurancım büyütmüşsün oğlanı,oy oy 41bin kere maşallah kuzuma pekde güzel:) beresi ayakkabıları pantolonuda çok yakışmış ellerine sağlık! bi ben saramadım dikiş işine hayranlıkla sizin çalışmaları takip edicemm artık :))
    Fatoşcum rabbim seninde evlatlarının yüzünü göstersin sağlıklı sıhhatli,hayırlısıyla inşllah.

    YanıtlaSil
  8. Özge Yasemin çok teşekkür ederim kızlar..çok kibarsınız:)
    Nuran seninle konuşunca nasıl rahatlıyorum anlatamam.Akşam olup hareket edememeye başlayınca bide üstüne içerdekiler maç yapmaya başlayınca çok sinirleniyorum bazen.bir an önce doğusam diyorum sonra korkup dua etmeye başlıyorum Allahım nolur 37 ye kadar kalsınlar içerde diye.59 kiloyla hamile kaldım şimdi 30. haftadayız 69 kilo oldum sadece sipsivri bi karnım var hala gebelik öncesi kotlarımı pantolonlarımı giyiyorum göbekten başka hiçbir yerde bi büyüme yok yani aslında göbekte yok sayılır.insanlar hayretler içinde kalıyorlar 8.aya girdiğimizi üstelik ikiz olduklarını duyunca.tabi klasik yorumlar sıralanıyor yine "ayyy hiç karnın yok yazık küçücük doğacaklar galiba"
    Hayır diyorum artık karar verdim 3er kilo çıkarmayı düşünüyorum:))
    herşeyimizi hazırladık korkudan erken gelcekler diye.çamaşırlar yıkandı hastane çantası hazırlandı mis gibi oldu hepsi.bayram sonrasıda teyzeleri park yataklarını alacak eksiğimiz klamdı şükür bi de sağlıkla alsam kucağıma...

    YanıtlaSil
  9. Nuranım önce kocaman bir maşallah Deniz'e. Bir gördük pir gördük, kocaman olmuş. Her bebek kendi kurallarını kendi koyup geliyor dünyaya. Emziremedime takma kafayı. Bir yaşına kadar oluyor ememeyen ve erken doğan çocuklarda hastalık sık oluyor ama bağışıklığı güçlenip bir yaşına gelince zımba gibin oluyorlar. Çok yakınımda deneyimledim bunu.
    Senin marifetlerine parmaklar yetmeyecek artık. On parmakta yirmi marifet. Şaşırarak baktım fotolara. Kolaylıklar.

    YanıtlaSil
  10. fatoşum kilo almadığın iyi olmuş, annenin depolarından da beslenebiliyo minikler. ben 86 kilo ile hamile kaldım 87 ile doğurdum, sadece 1 kilo aldım deniz 34+3 te 2950 dünyaya geldi. ilk gün 2800 e düştü sonra canavar gibi kilo aldı. şu an gelişim çizelgesinde hem kilo hem boy açısından %100 de. 1 yaşındaki çocuk kadar 10 aylıkken. doktoru 1,80 metreden uzun olur boyu dedi. dobik görünüyo ama etinden çok kemiği var bi tekme koyup canımı acıtabiliyo.

    sen zati 37 ye kadar içerde tutabilirsen kilo olarak az bile olsalar organ gelişimleri tamamlandığı için sıkıntı yaşamazsın. kilo almaları en kolay şey. hemen toparlıyolar. ben doğururken bi arkadaşta aynı gün doğurdu o 38 haftada 2000 kg doğurdu bit kadar bi kızı oldu ama sonra 1 ay sonunda denizle aradaki kilo farkını kapatmıştı. yine diyorum acele etmeeee, keyfini sürsünler annelerinin. park yataklarınızı da büyük alın da uzun süre kullanın. bebek arabasına falan, hele araba için bebek koltuğuna atlama hemen. ben erkenden aldım çok pişman oldum.

    YanıtlaSil
  11. dilek hanımcım hoşgeldiniz, deniz paşadan ötürü pek bloga falan bakamıyorum. arada beyfendi için bişiler yapabilirsem onları resimleyip koyuyorum. sizin ufaklıklarla durum nasıl? minik kızmız büyüdümü?

    YanıtlaSil
  12. haaa fatoş çok önemli bi tavsiye daha bebeleri hastane sağlık ocağı falan bi yere götürcek olursan muhakkak bi tülbent falan bişi ört, bana bi teyze sölediydi, kadına uyuz olduydum ama bebeler o havada asılı olan mikropları hemen kapıyolar, hatta ben artık ders aldım kontrole falan götürmicem, her hastaneye gidişimizde illaki bi mikrop kapıyo çocuk ondan dolayı hastalanıyo.

    bide önüne gelene öptürme zavallıları, sigaraya şimdiki bebelerin gıcığı var, hemen tepki veriyolar. millet elini yıkamadan değmesin. evde pürel ve maske muhakkak bulundurun, nezle grip olan olursa anında maskeyi taksın, çabucak kapıyolar hastalığı, büyük adamlar gibi grip oluyolar zibidiler:)

    YanıtlaSil
  13. canım benim sağol tavsiyeler için..:)şok oldum senin aldığın kiloyu okuyunca bende az aldım diye seviniyodum:P kiloları şimdilik çok çok iyi çok şükür 33.haftadayız ama 35in kilosundan gidiyoruz.bakalım ne kadar doğarlar.ama benimkilerde kemik konusunda fena sayılmazlar tam erkek gibi vuruyorlar artık.eskiden sadece tekme yada dönme hissederdim şimdi kütür kütür kemikleri geliyor elime:))

    YanıtlaSil
  14. fatoşum deniz sadece 1 yerden tekmeler ve ayağını esnetirdi. karnımda sadece o bölgede ceviz kadar bir yırtık var. düşün artık ne kadar gerindiyse herif içerde, derimi yırtmış:)

    bu arada az kalmış son 3 hafta, iyi gittiler maşallah. bundan sonrası daha kolay, gerçi beklemek zor olacak sana ama:)

    YanıtlaSil