15 Haziran 2011 Çarşamba

FARE STEPHAN

Resim yine çok kötü maalesef, evden çıkmadan resimleyim istedim ama yine karanlık çıkmış :(


Vee nihayet dün dikimini de bitirdim. Sonunda tamamlandı. Bu ara çok tembelim. Sırada pony var. Pembe panterden kalan ipleri bitirmek için bi tane pembe pony örmek istiyorum. Sağolsun Fulya' nın hazırladığı bir çeviri var. ne zaman başlarım bilmiyorum ama o atı örmek istiyorum.

Üç günlük tatil planımız var bu haftasonu... Umarım yağmur yağış, hastalık, kaza, bela olmaz da; uzun zamandır beklediğimiz tatili yapabiliriz. Cano' da geliyo bizimle. Çok heveslenmek istemiyorum bi terslik çıkmasın diye.

4 yorum:

  1. Nuran'cım yine döktürmüşsün. Harika olmuş Stephan :)

    Yorum yazarken sayfana çok zorlanıyorum. Tekrar tekrar şifre ekranına dönüyor. Sorun mu var acaba?

    YanıtlaSil
  2. genel olarak internette bi sıkıntı var sanırım dilek hanım,
    beni bugün delirtti. ama blog açısından şikayet eden olmadı.

    YanıtlaSil
  3. dilek hanım başladınız mı işlemeye bu arada? en son kararsızdınız hangisini yapacağınız konusunda...

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli bir fare oldu! Şapkada çok yakışmış 8)))

    YanıtlaSil