25 Ocak 2011 Salı

KINALI KUŞLAR HAZIR

Kınalı kuşlar tablomu kayınvalideme hediye etmek için acele edip durdum ama aksilikler neticesinde bitirip verememiştim. Haftasonu işlemeyi bitirdim, çerçeveledim, sadece çerçevenin arkasını düzenlemek, kağıt bantla etrafını dönmek bide paketlemek kalmıştı, o işleri de bitirdim.



Hatta bu deli kız düğün alışverişi esnasında da rahat durmadı, Ankaradan bir sürü DMC etamin kumaşı aldı. Hem de tam istediklerinden 14-16 ct aida kumaşlar, ecru rengi, simlisi.... Acayip heveslendim. Hatta kitap ayıracı yapmak için hazır biyeli etamin şeritler bile aldım. Bi an önce işleyip sizlere göstermek için hevesleniyorum.

Ama kararsızım birazda, kafamda tüm bunların yanında ufak ufak rengarenk hayvancıklar örüp hediye kutusunu doldurmak da var. Misafir geldiğinde verecek ufak hediyeler kalmadı, görenler detaylı çalıştığım ürünlere sarkmaya başladılar, onları da kendi çocuklarıma ve yeğenlerime niyetlenip yaptığım için vermek istemiyorum. Dolayısıyla basit örneklerden bolca yapıp zor da kalmamak istiyorum...

Ufak şeyleri örmek problem değilde, di,kmeyi nasıl yapıcam şimdiden kara kara onu düşünüyorum. Zira haftasonu dikim aşamasında su toplayan parmak uçlarım halen düzelmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder