8 Kasım 2010 Pazartesi

Ter Kokusuna Son: MAXİM Roll-on

Herkese merhaba,
Bu yazıda ter kokusu derdine son veren, denenmiş ve sonuçları görülmüş bir ürün önereceğim sizlere.

Ter kokusu hepimiz için büyük sıkıntı, özellikle benim gibi sahada çalışıp güneşe sürekli maruz kalan insanlar için. Geçen hafta sonu kardeşim Ankara' dan bana bu ürünü getirdi. (Bir arkadaşına dermatolog doktor ter kokusu şikayeti için önermiş). "Amonyum Klorür" esaslı bir anti perspirant roll on. Kullanımı şu şekilde: İlk başta haftada 1-2 kez en çok terlediğiniz bölgeye, daha sonra 15 günde bir, sonra ayda bir şeklinde devam ediyorsunuz. İsterseniz bunun dışında roll-on kuruduktan sonra parfüm de sıkabilirsiniz. Roll-on kuruyana kadar kıyafetle temas ettirmemeye dikkat edin.


İçeriğini ve kullanım talimatını resmi farklı sayfada açarak yada resme tıklayarak büyüttükten sonra okuyabilirsiniz.


Aklımdaki ilk soru gerçekten terletip terletmediği oldu, zira piyasadaki birçok ürün ter bezlerinin çalışmasını kısıtlayıp terletmediği için (dolayısıyla vücutta biriken toksinlerin atılamaması söz konusu) kullanmakta kararsız kalıyordum. Bu ürünü bizzat kendim denedim ve bayıldım. Üretici özellikle geceleri kullanımı öneriyor (ter bezleri en az gece çalışırmış), Cuma gecesi sürüp yattım, cumartesi ve pazar deli gibi ev işi yaptım ve acayip terledim, ama terim kesinlikle kokmuyordu. Ciddi anlamda şaşırdım.

Ürünün fiyatı 60 TL, daha doğrusu kardeşim o fiyata almış eczaneden. Ama bu kadar az kullanımla sanırım 1 yıl yeter. Ter kokusu problemi olanlar mutlaka denesinler, bana dua edeceklerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder