SAYFALAR

27 Eylül 2011 Salı

BAYILDIM BU ŞAPKAYA

Bu şapka olayı çok hoşuma gitti. Hem yapımı kolay görünüyor, hem çok şeker. Unutmamak için bloga ekleyiverdim.



Bu şapkada minik kulakları ile çok beğendiklerimden.

4 yorum:

  1. ben çok giydirdim bu tarz şapkalar kızıma çok yakışıyooor :)

    YanıtlaSil
  2. Yeşili çok sevdim :)
    Bence de bebelere çok yakışıyor böyle şeyler.

    Bu arada Nurancım son zamanlarda bebelere yönelmişsin biraz, Bişey mi kaçırdım :)?

    YanıtlaSil
  3. ebeet bebiş geliyo ondan olabilir mi ki?

    YanıtlaSil
  4. Yaşasın, Çok güzel bi haber bu :)

    YanıtlaSil